Frisør og medeier
Medeier i Salong Karma siden 1996
Utdanning/erfaring:
Fagbrev
Over 20 års erfaring
Sensor for dømming av fagbrev
Styremedlem i Trondheim Frisørmesterlaug
"Eier av Salong Karma siden 1996. Trives med alle våre kunder og vårt fine miljø her på salongen. I tillegg til å jobbe som frisør har jeg spesialkompetanse til å hjelpe dem som har mistet håret helt eller delvis. I dag finnes mange fine muligheter til å hjelpe dem med sitt hårtap."
ELIN HOLM
Frisør siden 2001og medeier
i Salong Karma siden 2017
Utdanning/erfaring:
Hair extention kurs
Contact skin kurs
Formgivingsfag (gk)
Frisørfag (vk1)
2 års lærlingetid før Salong Karma
"Jobbet her siden 2001 og medeier siden 2017. Koser meg veldig når jeg får være kreativ med farge og klipp. Faglig kompetanse innen hårerstattning, Hairtalk Extensions og ContactSkin, liming av hår. Engasjert i stort sett alt og alle, og er glad i høy trivselsfaktor her på salongen."
INGUN J. HAUGEN
KATRINE L. OLSEN
Frisør
På Salong Karma siden 2004
Utdanning/erfaring:
Svennebrev i 2002
Hairtalk extensione kurs
"Er ei blidspent dame med masse ideer. Både klipp,farge,striping,herreklipp/skjegg,barn, litt oppsetting. Liker en utfordring eller 2"
BIBBI V. PETTERSEN
Frisør
På Salong Karma siden 2006
Utdanning/erfaring:
Svennebrev
23 års erfaring før Salong Karma
Konsulentarbeid hos Loreal
"Jobbet mange år i frisøryrket og setter pris på det gode samarbeidet i salongen. Liker å gi hver og en kunde en god totalopplevelse."
TORIL V. EBBESEN
Frisør
På Salong Karma siden 2012
Utdanning/erfaring:
Fagbrev i 1994
"Solid erfaring, men vil stadig utvikle meg og lære nytt. Min sterkeste side er klipp og farge, men utfører det meste. Har jeg gitt deg en god total opplevelse, er jeg veldig fornøyd. Ei skikkelig gladjente, som liker å ha det artig på jobb."
TONJE V. JOHANSEN
Frisør
På Salong Karma siden 2022
Utdanning/erfaring:
"Utdannet frisør i 2004 og jobber med alt innenfor frisørfaget, også hairextension. Liker å gjøre kundene til den beste versjonen av seg selv. Syns det er viktig å bli godt kjent med kundene, og gi de den beste kundeopplevelse."